Tombola pro naše zákazníky

16.06.2025

Jak hrát

Každý zákazník který nakoupil přes jakoukoliv naší síť, příkladem Aukro, Facebook, aj. Jsou automaticky zařazení do tomboly o hodnotné ceny v rozmezí 25–500 Kč.  Zákazníci s označením "diamantu" mají možnost vyhrát ceny v hodnotě 500–5000 Kč. (Jsou to lidé kteří nakupují z našeho e-shopu.) Ti, kteří získají i "korunku", postupují do finálové tomboly, které se konají jednou ročně před Vánocemi, s cenami od 5000 do 50 000 Kč. Korunku lze získat tak že nakoupíte přes náš e-shop minimálně 1x spolu s dalšími nákupy třeba přes Aukro 9x. Pro získání korunky je třeba nakoupit minimálně 10x z toho 1x přes e-shop.


Jak funguje slosování?

Vždy na obrázku u TOMBOLY je vidět datum slosování, video pak daného slosování je vždy uveden v  slosování samotném. Dále je pak viditelné i na e-shopu a v našem blogu samotném.


Jsou nějaké limity či pravidla pro výhry?

Ne, každý náš zákazník může vyhrávat opakovaně, i několikrát po sobě. Jinými slovy čím víckrát nakoupíte, tím větší šance na výhru. Každý náš zákazník má stejnou hodnotu, a není od nás nijak omezován, či diskriminován nákupem. 


Jak to celé chápat?

Pro vysvětlení: Pepa nakoupil herní konzoli za 5000.Kč zatímco David knížku za 9.Kč.

Oba jsou ve stejném slosování, oba nakoupily 1x z našeho e-shopu a oba dostali 1x lístek do tomboly.

Pokud by ale Pepa měl nákup druhý, dostal by lístky 2 zatímco David jeden.


Co když ale dojde ke kombinaci?

Princip je jednoduchý, jak je zmíněno na začátku, projdou-li zákazníkem více nákupu tak vždy se počítá odkud je nákup proveden kvůli vyšší tombolové hře. Od toho se odvíjí pak i počet lístku. Jinými slovy čím víckrát nakoupíte, tím víckrát získáte lístky do tomboly, což logicky získáte větší šanci na výhru.


Co když stále nerozumím?

Nic se neděje, stačí nám napsat na kontaktní údaje, a my se vám rádi ozveme a vše vysvětlíme dopodrobna. Od toho tu přece jsme. Není se čeho bát, nejste nijak s ničím vázáni, atp. Je to jen příjemný bonus pro naše zákazníky kteří hledají něco víc než jen e-shop. Nezapomínejte, že my nejsme jen eshop. Jme také webem, blogem a e-shopem zároveň. Cílem je naše zákazníky bavit. Ne je unudit k smrti. :-)